سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص)، شایسته شهر قم نیست
سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص)، شایسته شهر قم نیست

صابری سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص) را شایسته شهر قم ندانست و گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیری مهم و حیاتی برای شهر است و باید سرمایه‌گذارانی که طی چند سال گذشته نتوانسته‌اند پروژه خود را اجرا کنند موردبازنگری قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد،ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهدای مقاومت عامل پیروزی حق بر باطل هستند.
وی سپس با گلایه از شرایط پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: واگذاری زمین در بلوار پیامبر اعظم(ص) از سال ۹۵ در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و فرهنگی اجتماعی واگذارشده است اما عموماً به نتیجه نرسیده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیری مهم و حیاتی برای شهر است و باید سرمایه‌گذارانی که طی چند سال گذشته نتوانسته‌اند پروژه خود را اجرا کنند موردبازنگری قرار گیرند و در صورت نیاز خلع ید شوند.
وی سیما و منظر مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را با توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام آن را در شان قم ندانست و بیان کرد: نیاز است در قراردادهای جدید قید زمان اجرای پروژه نیز آورده شود تا در صورت نیاز شهرداری بتواند زمین را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار کند.
انتهای پیام/