استانداردسازی سرعت‌گیرها در سطح شهر مورد توجه قرار گیرد
استانداردسازی سرعت‌گیرها در سطح شهر مورد توجه قرار گیرد

مسگری با بیان مشکلات ایجادشده از تعدد سرعت‌گیرها در ارائه خدمات ایمنی و اورژانس گفت: امروز سرعت‌گیرها مشکلات زیادی را برای شهروندان، نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای امداد و نجات در اورژانس ایجاد کرده که باید استانداردسازی آن در کمترین در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن عرض تسلیت شهادت فرماندهان مقتدر جبهه مقاومت اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله و یاران وفادارش به آرزوی دیرینه خود رسیده و به سرداران بزرگ اسلام مانند حاج قاسم پیوستند.
وی سپس به‌روز آتش‌نشان اشاره کرد و افزود: پرسنل سازمان آتش‌نشانی زحمات زیادی می‌کشند و باید مطالباتشان پیگیری و پاسخ داده شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به مشکل سرعت‌گیرها در سطح شهر اشاره و بیان کرد: ساخت سرعت‌گیرهای متعدد در سطح شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان، نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای امداد و نجات در اورژانس ایجاد کرده است.
وی خواستار استاندارسازی سرعت‌گیرهای سطح شهر شد و گفت: به نمایندگی جامعه سلامت و آمبولانس‌ها و فوریت‌های پزشکی خواستار رسیدگی به این مهم هستم تا آسیب بیشتری به بیماران در مسیر بیمارستان وارد نشود.
انتهای پیام/