آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر می باشند
آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر می باشند

نیازمند با تأکید بر پیگیری مطالبات آتش‌نشانان در شورای شهر قم گفت: آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر هستند، طی جلسات هفته گذشته در کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون حقوقی بسیاری از مطالبات آنان پیگیری شده و مجموعه مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه برای ارائه خدمات به این عزیزان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با بیان گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خون ریخته شده شهدای مقاومت و حزب‌الله درخت اسلام را آبیاری خواهد کرد.
وی شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار نیلفروشان را عامل تقویت جبهه مقاومت خواند و افزود: با شهادت این دو بزرگوار جبهه مقاومت باقدرت بیشتری درصحنه‌های بین‌المللی حاضرشده و حق مسلمانان را خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم سپس به‌روز آتش‌نشان نیز اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر هستند و لازم است تمام مطالبات آنان پیگیری شود.
وی تأکید کرد: آتش‌نشانان برای حفظ ایمنی و سلامت شهر از نثار جان پاک خود دریغ نمی‌کنند و از همین تریبون از زحمات آتش‌نشانان فداکار به‌عنوان یک شهروند تشکر و قدردانی می‌کنم که باهمت بلند خود درراه حق‌تعالی و خدمت به شهروندان می‌کوشند.
نیازمند سپس از بازدیدهای چند سال گذشته از تمام ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی یادکرد و گفت: تمام این سال‌ها تلاش کرده‌ام مشکلات و کمبودهای این سازمان و پرسنل خدوم آن را برطرف کنم و با دسته‌بندی چالش‌های آن در سه محور کارهای زیادی تا امروز انجام‌شده است.
وی تأکید کرد: طی جلسات هفته گذشته در کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون حقوقی بسیاری از مطالبات این عزیزان پیگیری شده و مجموعه مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه برای ارائه خدمات به این عزیزان دارد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در پایان از پیگیری احقاق حقوق پرسنل شاغل در آتش نشانی خبر داد و گفت: انشالله که بتونیم آنچه شایسته آتش‌نشانان عزیز است را در ادامه رقم بزنیم.
انتهای پیام/