پیروزی حزب‌الله وعده صادق خداوند است
پیروزی حزب‌الله وعده صادق خداوند است

امرالهی مقاومت و تلاش سه دهه حزب‌الله در مقابل اسرائیل را جاودان دانست گفت: بی‌شک خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح اله امرالهی در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله و یاران وفادارش اظهار داشت: شهادت مجاهد خسته ناپذیر و سرباز جبهه مقاومت را به محضر مقدس امام ولی‌عصر(عج) و رهبر انقلاب و ملت اسلامی و خانواده شهدا تسلیت میگوییم.
وی جنایت‌های صهیونیسم را در ماه‌های گذشته یادآور شد و افزود: اسرائیل و صهیونیسم می‌خواهند با شهادت فرمانده هان پایه‌های جبهه مقاومت را سست کنند، اما بنا به قول حضرت آقا اسرائیل و صهیونیسم کوچک‌تر از آن هستند که بخواهد پایه‌های جبهه مقاومت و حزب‌الله را سست کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم مقاومت و تلاش سه دهه حزب‌الله در مقابل اسرائیل را جاودان دانست و بیان کرد: حزب‌الله بیش از سه دهه در مقابل ظلم و جنایت ایستاده است و بی‌شک خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست خواهد بود.
وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم مبنی بر پیروزی مؤمنین بر کفار تصریح کرد: این پیروزی وعده صادق خداوند بوده و به‌زودی شاهد از بین رفتن اسرائیل از کره خاکی خواهیم بود.
مهندس امرالهی در ادامه با قدردانی از زحمات آتش‌نشانان اظهار داشت: در تلاش هستیم مشکلات مالی و رفاهی پرسنل سازمان آتش‌نشانی را حل کنیم.
وی رفع دغدغه پرسنل آتش‌نشانی را یکی از اولویت‌های شورا در هفته گذشته دانست و افزود: صحبت‌ها و مذاکراتی داشتیم تا انشالله بحث‌های مالی و رفاهی آن‌ها با جدیت بیشتری مرتفع شود و دوستان بدون دغدغه در عملیات حاضر شوند.
انتهای پیام/