نشست صمیمی شهردار قم و نمایندگان سازمان آتش نشانی برگزار شد
نشست صمیمی شهردار قم و نمایندگان سازمان آتش نشانی برگزار شد

در راستای تکریم و گرامیداشت هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی، جلسه دیدار شهردار قم با برخی مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی با حضور مدیران ارشد شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی و تکریم کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری قم، جلسه دیدار با نمایندگان سازمان آتش نشانی شهرداری قم با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، رضا خانی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری، توکلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری، اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، زندیه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و جمعی از کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری قم در دفتر شهردار قم برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی زندیه ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیریت شهری به آتش نشانان، گزارشی از عملکرد و تحول سازمان آتش نشانی در یک دهه ارائه کرد.

در این جلسه نمایندگان کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری قم، برخی مطالبات آتش نشانان از جمله سختی کار را مطرح کردند.

در پایان شهردار قم ضمن تقدیر از کارکنان و آتش نشانان غیور سازمان، از پیگیری مطالبات کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی درمجموعه مدیریت شهری و اجرای اقدامات لازم در این زمینه خبرداد.