آغاز پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم در روزهای آینده
آغاز پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم در روزهای آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آغاز رسمی طرح بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر گفت: با مشخص شدن پیمانکار، تجهیز کارگاه پروژه در روزهای آینده انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، عباس حلوایی‌زاده در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عماریاسر، اظهار کرد: پیمان این پروژه انعقاد و ابلاغ‌شده است و به‌زودی تجهیز کارگاه آغاز می‌شود.

وی از خرید مصالح با توجه به نوع خاص سنگ اجرایی در روزهای آینده خبر داد و افزود: به‌رغم زمان‌بر بودن تامین سنگ‌ها در هفته جاری، تجهیز کارگاه انجام و پروژه به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در محور دروازه ری در روزهای پایانی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به این موضوع، نیاز است تا جمع‌بندی نهایی برای افتتاحیه انجام شود تا بتوان خرده‌کاری‌ها و باقیمانده فعالیت‌ها را با سرعت انجام داد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای طرح بهسازی مسیر ریل‌های جمع‌آوری شده، گفت: به محض آزادسازی مسیر دسترسی، تجهیز کارگاه آغاز و فعالیت عمرانی آن آغاز می‌شود.