پروژه بهسازی بقعه اباصلت قم تا هفته آینده تکمیل می‌شود/شهرداری در تملک ملک مجاور چهل اختران صرفاً کارگزار اجرایی بوده است
پروژه بهسازی بقعه اباصلت قم تا هفته آینده تکمیل می‌شود/شهرداری در تملک ملک مجاور چهل اختران صرفاً کارگزار اجرایی بوده است

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر از اتمام پروژه کف‌سازی، جداره‌سازی و ساماندهی بقعه اباصلت تا یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، علیرضا خاکی در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره با ساماندهی بقعه اباصلت در محور دروازه ری، اظهار کرد: بهسازی بقعه به اتمام رسیده و کف سازی پیرامون آغاز شده است.

وی از اتمام پروژه کف‌سازی، جداره‌سازی و ساماندهی بقعه اباصلت تا یک هفته آینده خبر داد و افزود: این پروژه با هدف حفظ هویت شهری و ارتقای وضعیت سیما و منظر شهری در محله دروازه ری اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر با بیان اینکه طرح تسهیل‌گری و طرح‌های اجتماعی برای دروازه ری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی چندین لکه پارکینگ در محور دروازه ری، می‌توان از این فرصت برای اجرای طرح پارکینگ سبز استفاده کرد و با واگذاری حداقل تجاری در حاشیه آن‌ها، سبب تامین امنیت پارکینگ و بهبود کسب‌وکار شد.

خاکی تملک ملک مجاور امامزادگان چهل اختران را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: متولی تملک این پلاک اداره کل راه و شهرسازی بوده و شهرداری برای تسهیل در تملک تنها کارگزار اجرایی آن بوده است.