مجاهدان اسلام محاکمه صهیونیست و آزادى قدس عزیز را خواهانند
مجاهدان اسلام محاکمه صهیونیست و آزادى قدس عزیز را خواهانند

آیت‌الله جوادی آملی، گفت: مجاهدان اسلام محاکمه صهیونیست و آزادى فلسطین و قدس عزیز را خواهان و نجات همه آزادگان از استکبار جهانى و صهیونیسم بین‌الملل مسئلت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت‌الله جوادی آملی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کردند.

 بسم الله الرحمن الرحیم  

انا لله وانا الیه راجعون  

شهادت جایزه مسابقه اى است که مساحت میدان آن ﴿عَرْضُهَا السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ﴾ است، چنان جایزه اى مصون از گزند تبدیل و آسیب تحویل خواهد بود؛ زیرا از دستى مى رسد که نه برتر دارد نه برابر. 

حجت الهى فقید سعید رهبر حزب الله جناب سید حسن نصر الله (قدس سره) که «لَوْ کَانَ جَبَلًا لَکَانَ فِنْداً وَ لَوْ کَانَ حَجَراً لَکَانَ صَلْداً» اجر بى بدیل وى در جهان برتر است، اوج عروج ملکوتى او به مقیاس اجیران عالم ملک در نمى آید.

 مجاهدان شرق سرزمین اسلام و غرب آن و مبارزان محدوده شمال مسلمان نشین و جنوب آن به ویژه لبنان عزیز و مردم مقاوم آن خصوصاً حزب الله قهرمان، محاکمه صهیونیست و آزادى فلسطین و قدس عزیز را خواهان و نجات همه آزادگان از استکبار جهانى و صهیونیسم بین الملل و همچنین تعالى ارواح شهیدان و تسلیت بازماندگان بیت شریف آن رحیل مسئلت می شود.  

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/