پیشرفت ۶۰ درصدی اسکلت پارکینگ امام خمینی (ره)
 پیشرفت ۶۰ درصدی اسکلت پارکینگ امام خمینی (ره)
بخشی از پیشرفت ۶۰ درصدی اسکلت پارکینگ امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پروژه با چالشهای زیادی روبه رو بوده و امیدواریم تا پایان سال اسکلت آن تکمیل شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم، مسعود بخشی با اشاره به احداث پروژه پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) توسط سازمان توسعه و عمران اظهار داشت: این پروژه به مساحت ۱۷ هزار مترمربع و در دو بلوک طراحی شده است.

 وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۰ درصد در بخش سازه اعلام کرد و افزود: طی ابلاغی که از طرف معاونت فنی عمرانی مرکز به سازمان صورت‌گرفته این پروژه با زمان‌بندی ۱۲ماهه شروع شده است.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یکی از دلایل کندی اجرای این پروژه را موقعیت محلی پارکینگ اعلام و بیان کرد: تمام توجه سازمان بر عدم انسداد مسیر ترافیکی و ایجادنشدن گره ترافیکی در مسیر است.

 وی ادامه داد: البته تملک دو ملک ورودی پارکینگ نیز به‌سختی انجام شد و بخشی از کندی این پروژه به همین عامل برمی‌گردد.

 بخشی خاطرنشان کرد: پروژه با ۱۰۰ تراکم طراحی شده و برای عدم دپوی مصالح داخل خیابان مجبور شدیم دو سوم پروژه را اجرا کنیم و یک‌فاز از پروژه هنوز باقی است.

 وی شرایط دوفاز در حال اجرا را تشریح کرد و گفت: یک سقف دیگر تا احداث کامل داریم و برای بخش پایانی نیز زمان‌بندی انجام شده تا پایان سال است.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تأخیر زمانی پروژه را ۴ ماه در نظر گرفت و افزود: طی اتمام پروژه طی این ۴ ماه آینده پروسه اداری بخش دوم احداث پارکینگ طی خواهد شد.

 وی در پایان مطرح کرد: ما در حین این چهار پنج ماه باقی‌مانده که داریم اسکلت رو تکمیل می‌کنیم طی برنامه‌ریزی که صورت‌گرفته در بخش تأسیسات آسانسور، نازک‌کاری و کف‌سازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/