پیروزی سوهان محمدسیما برابر شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال
پیروزی سوهان محمدسیما برابر شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر امروز دو تیم سوهان محمد سیما و شهروند ساری در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار در حالی که دو تیم خیالشان از راهیابی به مرحله پلی آف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر امروز دو تیم سوهان محمد سیما و شهروند ساری در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار در حالی که دو تیم خیالشان از راهیابی به مرحله پلی آف راحت بود، با بازیکنان ذخیره و جوان خود پا به میدان مسابقه گذاشتند.

نیم اول این بازی در حالی به تساوی رسید که برای محمدسیما محمدعلی فیاضی گلزنی کرد و گل های تیم شهروند را پژمان بهادیوند و ابوالفضل افضلی به‌ثمر رساندند.

در نیمه دوم این بازی در حالی که تیم محمدسیما قصد داشت بازی را با پیروزی به اتمام برساند حملات مختلفی را بر روی دروازه شهروند ساری تدارک دید و در همان دقایق اول نیمه دوم توسط علیرضا وفایی به گل سوم دست یافت .

در ادامه بازی این بازیکنان شهروند بودند که بازی را توسط سروش احمدنیا به تساوی کشاندند ولی این پایان گلزنی های دو تیم نبود و فیاضی بازهم برای میزبان گلزنی کرد تا نماینده قم با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را از میهمان پیش بیافتد.

در ادامه هاشم فرج زاده توانست گل پنجم را وارد دروازه تیم شهروند ساری کند و بازیکنان شهروند با وجود تلاش بسیار تنها یکی از گل های عقب افتاده را توسط علی اسعدی جبران کردند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ به سود نماینده قم پایان یافت.

 

اسامی بازیکنان تیم محمدسیما: امیرحسین زینلی، سید حسین رضوی، محمدمعین میرزا حسینی، سعید قلندری، امیرحسین اربابی فتاح، شهاب بشری‌ دوست، محمدعلی فیاضی، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، محمدحسین کوهستانی، مجتبی نعمتی و هاشم فرج‌زاده.

سرمربی: وحید غیاثی

 

اسامی بازیکنان شهروند ساری: علی‌اکبر حسین‌پور، امیرحسین بانگی، علی اسعدی، سروش احمدنیا، پژمان بهادیوند، رضا قنبری، امیرحسین قربان‌زاده، ابوالفضل افضلی، بهنام فعال، امیرحسین اسماعیلی، محمد زارعی و رضا بابایی.

سرمربی: رضا لک

انتهای پیام/۲۲۵۸