اگر شهدا نبودند امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران بودیم
اگر شهدا نبودند امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران بودیم

نیازمند با تأکید بر نقش شهدا در امنیت و دوری از جنایات اسرائیل در ایران گفت: برای مقابله با این آتش‌افروزی اسرائیل باید اهتمام بیشتری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در موزه دفاع مقدس اظهار داشت: احداث باغ‌موزه دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه و ایجاد محل ثابتی برای نمایش و گردهمایی ، گروه های مختلف فرهنگی مطالبه مردم شهر قم است.
وی با تشکر از خدمات شهرداری قم و برپاکنندگان نمایشگاه گفت: معرفی شهدا و شناخت نسبت به سال های دفاع مقدس نیاز به روایتگری با زبان هنر دارد که خوشبختانه این فضا مورد استقبال خانواده‌ها قرارگرفته است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیسم در لبنان و غزه گفت: خاورمیانه در آتش جنایت‌های این رژیم کودک کش و جنایتگر در حال سوختن است که اگر شهدا و هشت سال دفاع مقدس نبود امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران هم بودیم.
وی در پایان با محکومیت جنایات امروز اسرائیل در لبنان گفت: برای مقابله با این آتش‌افروزی اسرائیل باید اهتمام بیشتری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان داشته باشیم و برای این فرهنگ‌سازی باید همه مسئولین در حد توان نقش آفرین باشند.
انتهای پیام/