مطالبات پرسنل سازمان آتش‌نشانی پیگیری خواهد شد
مطالبات پرسنل سازمان آتش‌نشانی پیگیری خواهد شد

حجت‌الاسلام استقامت با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در خصوص اعتراضات طرح شده توسط پرسنل سازمان آتش نشانی، گفت: مناسب سازی محیطی، دریافت خدمات رفاهی و خاصه پرداخت حقوق ومزایای پرسنل شاغل در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی در قالب لایحه در صحن شورا بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون با محوریت مطالبات آتش نشانان خدوم شهرداری قم، اظهار داشت: پرسنل آتش‌نشانی به خاطر انجام عملیات امداد و نجات جایگاه ویژه‌ای در حوزه مدیریت شهری دارند.
وی توجه به مطالبات آتش‌نشان‌ها را مهم و در اولویت شورا دانست و افزود: مطالبات درخواستی در حوزه های مناسب سازی محیطی، دریافت خدمات رفاهی و تخصصی و پرداخت حقوق ومزایا مورد بحث و گفتگو شد و دغدغه های این عزیزان طرح موضوع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در زمینه اصلاح نحو پرداخت حقوق و مزایا پرسنل سازمان آتش‌نشانی که در چند روز اخیر مورد توجه قرار گرفته است، با حضور معاون نیروی انسانی و معاون مالی شهرداری موارد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید با بررسی و اصلاح نحوه پرداخت این مهم به‌صورت لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.
وی سپس به زحمات پرسنل آرامستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: پرسنل آرامستان‌ها نیز نیاز به توجه بیشتری داشته و باید نجو پرداخت حقوق و مزایایی این افراد نیز باید موردبررسی و اصلاح قرار گیرد تا حقوق کسی ضایع نشود.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان تأکید کرد: شورای شهر توجه ویژه‌ای به مسائل رفاهی پرسنل شهرداری داشته و در حال پیگیری اصلاح و ارتقاء این مزایا هستیم.
انتهای پیام/