حرم امامزاده سید علی(ع) غبارروبی شد
حرم امامزاده سید علی(ع) غبارروبی شد

آیین غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) با حضور علما و اساتید برجسته حوزوی و مسئولان اوقاف و عموم مردم به مناسبت هفته وقف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در این مراسم نورانی و معنوی که یکشنبه شب برگزار شد، آیت‌الله شیخ جواد فاضل لنکرانی و حجت‌الاسلام عالمی مدیر کل اطلاعات استان قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی میرکتولی عضو مجمع عالی تفسیر قرآن و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استان و شهر قم حضور داشتند.
بخش نخست مراسم، سخنرانی آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود؛ او با اشاره به مودت فی القربی که در قرآن به آن اشاره شده، همین احترام به سادات و مخصوصا کسانی است که از نوادگان ائمه اطهار(ع) هستند اظهار کرد: یاد و نام امامزادگان برای تداوم اسلام و برقراری دین الهی ضروری است.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن خرمی آرانی امام جماعت حرم امامزاده سید علی(ع) طی سخنانی گفت: بقاع متبرکه امامزادگان، جایی است که ما را به کمال می‌رسانند و از مصادیق خانه‌های خداوند به شمار می‌روند.
در ادامه مداحی و مولودی‌خوانی به مناسبت هفدهم ربیع الاول صورت گرفت و سپس مضجع شریف این امامزاده واجب التعظیم غبارروبی و عطرافشانی شد.