زیارت حرم شاه سید علی(ع) همچون زیارت حرم حضرت عباس(ع) است
زیارت حرم شاه سید علی(ع) همچون زیارت حرم حضرت عباس(ع) است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همه زائران می‌توانند با نیت زیارت حرم مطهر حضرت عباس(ع) وارد حرم امامزاده سید علی(ع) شوند به این صورت که ابتدا زیارتنامه جد بزرگوار ایشان را بخوانند و سپس زیارت شاه سید علی(ع) را قرائت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت الله محسن فقیهی در آیین غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) که به مناسبت هفته وقف برگزار شد ابراز کرد: تکریم و احترام امامزادگان، تکریم به پیامبر اکرم(ص)، اسلام و قرآن است.
وی افزود: مودت فی القربی که در قرآن به آن اشاره شده، همین احترام به سادات و مخصوصا کسانی است که از نوادگان ائمه اطهار(ع) هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یاد و نام امامزادگان برای تداوم اسلام و برقراری دین الهی ضروری است گفت: حضرت عباس(ع) از جمله امامزادگانی هستند که در موارد مکرر، از ایشان حاجت گرفته‌ام.
وی ادامه داد: طی سفری به کربلای معلی، اتفاقی افتاد و من با گریه وارد حرم حضرت ابوالفضل(ع) شدم و به ایشان توسل جستم؛ عجیب اینکه همان لحظه حاجت من داده شد و حتی ساعتی از درخواست من نگذشت.
فقیهی با بیان اینکه آقا ابوالفضل العباس(ع) به سرعت در حاجت دادن مشهور هستند گفت: گاهی ۱۴ هزار صلوات با نیت هدیه ثواب به ایشان می‌فرستم و حاجت خود را خیلی زود می‌گیرم.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همه زائران می‌توانند با نیت زیارت حرم مطهر حضرت عباس(ع) وارد حرم امامزاده سید علی(ع) شوند به این صورت که ابتدا زیارتنامه جد بزرگوار ایشان را بخوانند و سپس زیارت شاه سید علی(ع) را قرائت کنند، ان شاءالله خداوند حاجت همه را می‌دهد.