اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های هفته وقف در سطح استان
اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های هفته وقف در سطح استان

مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم از اطلاع‌رسانی گسترده شامل فضای مجازی و رسانه‌ای و تبلیغات شهری برنامه‌های هفته وقف در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته‌‌های وحدت و دفاع مقدس اظهار کرد: هفته وقف نیز از جمعه ۳۰ شهریور ماه شروع شده و تا پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.
او افزود: اداره کل اوقاف استان و اداره اوقاف شهرستان قم و نیز بقاع شاخص استان، برنامه‌های مختلفی را شامل رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی، غبارروبی و عطرافشانی حرم‌های مطهر امامزادگان، نشست‌های تخصصی و صنفی، جلسات علمی پیرامون مسئله وقف و … تدارک دیده‌اند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: بر این اساس و با هدف اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌ها و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی بیشتر مردم با این سنت نبوی، تبلیغات وسیع برنامه‌ها در دستور روابط عمومی اوقاف قرار گرفت.
او ادامه داد: به این ترتیب از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای فضای مجازی و تبلیغات شهری برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های یاد شده و نیز جملات ائمه اطهار(ع)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت و جایگاه مسئله وقف بهره گرفته شده است.
قائم‌پناه خاطرنشان کرد: در این راستا دو بیلبورد آزادراه قم – تهران نیز به همین مسئله اختصاص یافته است.
او گفت: نشست مدیرکل اوقاف استان قم با رسانه‌ها نیز در همین راستا روز یکشنبه یکم مهرماه برگزار می‌شود.