ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت مدیریت شهری در قم
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت مدیریت شهری در قم

محرری با اشاره به اولویت مدیریت شهری در قم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امروز شهر قم تنها کلان‌شهری است که نام تمام معابر و شوراع آن مزین به نام شهدا بوده و خارج از نام شهدا و شعائر اسلامی نام‌گذاری نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری با تبریک هفته دفاع مقدس بر توجه شورای شهر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری به‌خصوص شورای شهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی نام‌گذاری معابر و شوارع را به نام شهدا یکی از اقدامات عملی شورای شهر دانست و افزود: امروز شهر قم تنها کلان‌شهری است که نام اغلب معابر و شوراع آن مزین به نام شهدا بوده و خارج از نام شهدا و شعائر اسلامی نام‌گذاری نمی‌شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم تصریح کرد: برای تابلوهای جدید بارکد شامل زندگی‌نامه و محل شهادت شهید نیز طراحی‌شده تا علاوه بر آشنایی نسل جوان با نام شهید با زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید نیز آشنا شوند.
وی در پایان تأکید کرد: توجه به شهدا و طراحی و نسب تندیس و تابلو شهدا در هویت‌سازی و معرفی تاریخ انقلابی شهر در شوراع و ورودی‌های شهر تأثیر بسیاری داشته و شهر قم در این حوزه موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/