شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است / برخی مراقب دلسردی خادمان شهر باشند
شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است / برخی مراقب دلسردی خادمان شهر باشند

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم از جمله خدوم‌ترین و موفق‌ترین ارگان‌ها است.

حسن طلایی در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به مطرح شدن مسائل مختلفی نسبت به عملکرد شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است که با تعدد وظایف و پیچیدگی مسائل توانسته عملکرد نسبتا موفقی از خود به جای بگذارد.

وی افزود: در هر عرصه خدماتی، ترافیکی، عمرانی و فرهنگی که وارد شویم، رد پایی از خدمات بی شائبه مجموعه شهرداری قم می‌بینیم که نتیجه زحمات بیش از ۶ هزار کارمند، کارگر و نیروهای این مجموعه است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه برخی اختلاف نظرها نباید منجر به دلسردی نیروها و دستگاه‌های خدوم شود گفت: به سهم خود از زحمات تمامی عناصر این مجموعه از کارگران، باغ‌بان‎ها، پاکبان‌ها، مهندسان، پژوهشگران، کارمندان، مدیران و در راس آنها شهردار محترم کلانشهر قم قدردانی می‌کنم.

طلایی با تاکید بر اینکه مخالفت‌هایی که با مجموعه شهرداری قم صورت می‌گیرد، از برخی اختلاف نظرهای شخصی است اظهار داشت: در شاخص‌های علمی وضعیت شهرداری قم نسبت به دیگر کلانشهرها وضعیتی شایسته تقدیر بوده و اگر خدمات شهرداری قم حتی در مدت کوتاهی متوقف شود، قطعا زندگی در شهر دچار اخلال خواهد شد.

وی گفت: برخی بگومگوها در هفته‌های اخیر منجر شده که مطالبی نسبت به مجموعه شهرداری قم مطرح شود که خالی از اعتبار علمی و کارشناسی است و می‌تواند موجب دلسردی نیروهای خدوم شود.