توجه ویژه مدیریت شهری قم به مطالبات کارکنان آتش نشانی
توجه ویژه مدیریت شهری قم به مطالبات کارکنان آتش نشانی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم مسئله مطالبات کارکنان آتش‌نشانی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، علی اصغر آمده در جلسه با مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به حقوق و مزایای کارکنان سازمان اظهار کرد:حقوق و مزایای کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به صورت اولویت مطرح بوده و متناسب با شرایط،قوانین ومنابع اقدامات لازم در این زمینه مدنظر مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: افزایش پرداخت های مناسبتی در سال جاری متناسب با منابع اعتباری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به صدور احکام ترمیم حقوق و تصریح کرد: برحسب تاکیدات شهردار قم منابع اعتباری پیش بینی شده و شهرداری قم آمادگی اجرای احکام جدید پس از تعیین و تکلیف دولت را دارد.

وی با اشاره به مالیات حقوق کارمندان خاطرنشان کرد: مالیات حقوق کارمندان توسط سامانه امورمالیاتی به صورت مستقیم انجام میشود و مجموعه شهرداری قم پیگیر این موضوع ازنهاد های مربوطه است.

آمده با اشاره لزوم تدوین نظام جامع منابع انسانی شهرداری ها اضافه کرد: بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم توسعه تدوین آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها ظرف مدت مشخص در دستور کار سازمان شهرداری ها و وزارت کشور قرار گرفته و کار‌‎گروه های مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.

وی خبر داد: شهرداری قم به عنوان یکی از اعضا کار‌‌گروه فصل جبران خدمات آیین نامه انتخاب شده و بنا به اطلاعات و سوابق، حقوق و مزایای کارکنان آتش نشانی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم در پایان افزود: در خصوص افزایش سهمیه سفر کارکنان سازمان آتش نشانی، هماهنگی های لازم انجام شده تا هزینه ایاب و ذهاب و هزینه غذا کارکنان در بودجه سال آینده پیش بینی شود.