برگزاری مراسم یادبود دو تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما در قم
برگزاری مراسم یادبود دو تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم یادبود محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اکراینی عصر امروز در قم برگزار شد. این مراسم عصر امروز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان گلستان این شهر و با حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم یادبود محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اکراینی عصر امروز در قم برگزار شد.

این مراسم عصر امروز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان گلستان این شهر و با حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم، بهرام سرمت استاندار قم و جمعی دیگر از مسوولان، علما و مردم قم برگزار شد.

بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی حدود ساعت ۶:۱۲ صبح روز چهارشنبه از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد کیف پرواز کرد، اما دقایقی پس از پرواز و ساعت ۶:۱۸ دقیقه بین پرند و شهریار سقوط کرد.

این هواپیمای اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ کرو پروازی داشت که در این سانحه متأسفانه همه سرنشینان هواپیما جان باختند؛ حدود ۱۴۰ نفر از مسافران این پرواز ایرانی بودند.