سهم شهرداری از جرایم رانندگی اختصاص یابد
سهم شهرداری از جرایم رانندگی اختصاص یابد

شهردار قم با انتقاد از تخصیص نیمه تمام سهم شهرداری از جرایم رانندگی گفت: تکمیل زیرساخت‌های کنترل ترافیک نیازمند اختصاص کامل این سهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مدیران شهرداری و معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: شهرداری و پلیس دو نهاد اجرایی بوده که با وحدت و همکاری توانسته‌اند خدمتگزار مردم باشند.

وی با بیان اینکه نباید اختلافات در رده‌های پایین‌تر سبب برهم خوردن وحدت شود، افزود: حفظ وحدت رشد جامعه را به همراه خواهد داشت و اظهار نظرهای فردی و بی‌احتیاطی نباید سبب وحدت‌شکنی و خدشه بر وحدت شود.

شهردار قم با تأکید بر اینکه شهرداری ۳۷۲ وظیفه دارد که در راستای خدمات‌رسانی به مردم است، ادامه داد: تعاملات بیشتر شهرداری و پلیس سبب افزایش سرمایه اجتماعی در بین مردم می‌شود و باید در شهرها سه رکن عدلیه، نظمیه و بلدیه در کنار هم باشند تا کارها به سرانجام برسد.

سقائیان نژاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز قم را مورد توجه قرارداد و گفت: روز قم فرصتی برای برجسته‌سازی ظرفیت‌هاست ولی برخی از دستگاه‌ها قدمی برای گرامیداشت روز قم برنداشته‌اند.

وی توانمندی‌های شهرداری و پلیس در کارهای اجرایی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: شهرداری در کنار پلیس است و این آمادگی وجود دارد در بخش‌های مختلف بتوان اقدامات مشترک انجام شود.

شهردار قم با انتقاد از عدم تخصیص سهم شهرداری از جرایم رانندگی عنوان کرد: تا کجا می‌توان از عوارض مردم برای تأمین زیرساخت‌ها استفاده کرد و باید سهم‌های قانونی شهرداری‌ها برای توسعه شهرها در بخش‌های مختلف تخصیص یابد.