قم یکی از ۵ استان برتر در کاهش تصادفات است
قم یکی از ۵ استان برتر در کاهش تصادفات است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در میزان کاهش تصادفات، استان قم در میان پنج استان برتر کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری و جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در میزان کاهش تصادفات، استان قم در میان پنج استان برتر کشور قرار دارد، اظهار کرد: این رتبه قطعاً در پایان ۶ ماه نخست امسال با ارتقا روبرو خواهد بود.

وی احداث ایستگاه‌های پلیس در شأن مردم را مهم دانست و افزود: شهرداری و پلیس ۲ دستگاه تأثیرگذار در حفظ سرمایه اجتماعی کشور هستند که در همراهی‌ها و همکاری‌ها این رکن در حال افزایش است.

فرمانده انتظامی استان قم، اجرای نظرسنجی خدمات اداری دستگاه‌ها در بین شهروندان را توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس قم مورد توجه قرار داد و افزود: در نتایج به دست آمده، اداره کل آموزش‌وپرورش و شهرداری بیشترین رضایت شهروندان را داشته‌اند.

سردار میرحیدری به برخی از خروجی‌های سامانه ارتباط مردمی ۱۹۷ پلیس و افزایش میزان رضایتمندی مردم از پلیس اشاره کرد و گفت: انتقادات ۳۳ درصدی کاهش، شکایات ۵۱ درصد کاهش و تقدیرها از پلیس ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و پلیس می‌توانند اقدامات مشترکی در حوزه پیشگیری داشته باشند و می‌توان سهمی از تابلوهای تبلیغات محیطی و ظرفیت آن‌ها به حوزه پیشگیری اختصاص یابد.