چالش‌های دریافت نکردن عوارض خودرو در مراکز تعویض پلاک قم
چالش‌های دریافت نکردن عوارض خودرو در مراکز تعویض پلاک قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری قم با بیان اینکه مردم طبق قانون باید در زمان نقل و انتقالات عوارض خودرو را پرداخت کنند، گفت: مشکلات سامانه نوبت‌دهی فراجا سبب آن شده که شهروندان در مراجعه به مراکز تعویض پلاک با مشکل روبرو شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، محمد وحیدنیا در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان و جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به ایجاد مشکلات سامانه‌ای در دریافت عوارض خودرو در مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: این موضوع در یک ماه گذشته سبب سردرگمی مردم شده است.

وی با بیان اینکه مردم طبق قانون باید در زمان نقل و انتقالات عوارض خودرو را پرداخت کنند، افزود: مشکلات سامانه نوبت‌دهی فراجا سبب آن شده که شهروندان در مراجعه به مراکز تعویض پلاک با مشکل روبرو شوند که درخواست پیگیری و رفع این مشکل را داریم.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری قم ادامه داد: یکی از مشکلات در سطح شهر وجود حدود ۵ هزار واحد صنفی غیرمجاز است که امیدواریم با ورود جدی‌تر اتاق اصناف و پلیس اماکن شاهد ساماندهی بیشتر آن‌ها باشیم.