رتبه برتر شهرداری قم در کسب رضایتمندی شهروندان در خدمات اداری دستگاه‌ها
رتبه برتر شهرداری قم در کسب رضایتمندی شهروندان در خدمات اداری دستگاه‌ها

در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان موضوعات مختلف و مشترک بین دستگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان و جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلفی مانند احداث ایستگاه‌های پلیس و سکوهای استقرار ماشین پلیس راهور، مشارکت شهرداری در برنامه‌های هفته ناجا، پیگیری تخصیص سهم شهرداری از جرائم رانندگی، ماده ۱۰۸، اختصاص تابلوهای تبلیغات محیطی به موضوعات پیشگیری از جرم، وضعیت دوربین‌های ثبت تخلفات، ثبت میزان بدهی پلیس به شهرداری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، مشارکت شهرداری در ساخت مسکن سازمانی پلیس، دریافت عوارض خودرو در مراکز تعویض پلاک، ساماندهی واحدهای صنفی غیرمجاز، فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مشترک و…. مطرح شد.

سرهنگ اصفهانی معاون طرح، برنامه‌وبودجه نیروی انتظامی استان قم در این جلسه از ثبت بیش از ۲۰ میلیارد تومان جرائم رانندگی در سطح شهر قم از ابتدای سال جاری خبر داد.

در بخشی از این جلسه فرمانده انتظامی استان قم، اجرای نظرسنجی خدمات اداری دستگاه‌ها در بین شهروندان را توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس قم مورد توجه قرار داد و افزود: در نتایج به دست آمده، اداره کل آموزش‌وپرورش و شهرداری بیشترین رضایت شهروندان را داشته‌اند. در پایان جلسه، فرمانده انتظامی استان با اهدای گل و هدیه‌ای از خدمات دکتر سقائیان نژاد شهردار قم تقدیر کرد.