آذین بندی مسیر ورود حضرت معصومه(س) به قم
آذین بندی مسیر ورود حضرت معصومه(س) به قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ورودی‌های شهر قم از جمله مسیر ورود حضرت معصومه(س) به این شهر آذین‌بندی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به نزدیک بودن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اظهار کرد: نام‌گذاری این روز به نام روز قم موجب شده تا شهرداری قم برنامه‌های متعددی در این ایام در نظر بگیرد. 

وی افزود: در ایام سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اقدامات متعددی در نظر گرفته شده که در این اقدامات چهار منطقه شهرداری قم به صورت ویژه دیده شده‌اند. 

معاون شهردار قم اضافه کرد: منطقه سه شهرداری قم به دلیل وجود ورودی‌های شهر به ویژه ورودی تهران در این ایام به صورت ویژه دیده شده است. 

اصفهانیان مقدم گفت: منطقه ۶ هم به دلیل بلوار حضرت معصومه(س) و مسیر ورود ایشان به شهر قم، به صورت ویژه آذین‌بندی خواهد شد. 

وی ادامه داد: مناطق یک و هفت شهر قم نیز به دلیل قرار گرفتن حرم نورانی بانوی کرامت و همچنین بیت النور، در برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز قم مشارکت ویژه دارند. 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های روز قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم برای بزرگداشت سالروز ورود بانوی کرامت به این شهر تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.