مدیریت ترافیک نیازمند تعامل همه نهادهای مرتبط است
مدیریت ترافیک نیازمند تعامل همه نهادهای مرتبط است

دهناد با اعلام کمک ۹۵ میلیارد ریالی شهرداری به پلیس راهبر گفت: مدیریت ترافیک در سطح شهر تنها از عهده یک‌نهاد برنمی‌آید و نیاز است تمام نهادهای مرتبط با این موضوع در کنار هم و با همکاری و هماهنگی کامل کارکرده و شهر را اداره کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با مطرح کرد لایحه تجهیز پلیس راهبر با کمک ۹ و نیم میلیارد تومانی اشاره کرد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با اصلاحاتی مورد تصویب کمیسیون است.
وی خواستار همکاری پلیس راهبر در ذیل این تفاهم‌نامه شد و افزود: یکی از مطالبات ما از پلیس راهبر ارائه اطلاعات تصادفات سطح شهر به شهرداری برای رفع نقاط حادثه‌خیز است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با یادآوری ۱۰۰ کشته در سال گفت: حتی یک کشته نیز برای ما زیاد بوده و باید با همکاری و تعامل بین شهرداری و پلیس راهبر در افزایش ایمنی و امنیت شهر در زمینه کاهش فوتی‌ها تلاش کنیم.
دهناد دریافت اطلاعات دقیق از پلیس راهبر را در تحلیل و تعریف پروژه‌های ترافیکی مهم خواند و بیان کرد: همچنین لازم است پلیس راهبر در خصوص پارک حاشیه‌ای به‌خصوص در مسیرهایی که پارکومتر دارد همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد.
وی در پایان گفت: مدیریت ترافیک در سطح شهر تنها از عهده یک‌نهاد برنمی‌آید و نیاز است تمام نهادهای مرتبط با این موضوع در کنار هم و با همکاری و هماهنگی کامل کارکرده و شهر را اداره کنند.
انتهای پیام/