پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل نشان قدرت خداوند است
پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل نشان قدرت خداوند است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین با اشاره به پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل گفت: پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل به جهان نشان داد با دست‌خالی و توکل به خداوند متعال می‌توان بر بزرگ‌ترین مدعی قدرت در جهان پیروز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل به جهان نشان داد با دست‌خالی و توکل به خداوند متعال می‌توان بر بزرگ‌ترین مدعی قدرت در جهان پیروز شد.
وی با اشاره به سخن امام صادق(ع) افزود: پیامبر اکرم(ص) بر وحدت مسلمان در گفتار و کردار وی تأکید کرده و در شب معراج بر بخشش بندگان خود از طرف خداوند اصرار داشتند که نشان از لزوم مودت و وحدت بین مسلمانان است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در ادامه مالکیت مسجد امام حسین(ع) در منطقه دو اشاره کرد و گفت: مالک این مسجد شهید شده و این مسجد بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و نوع قرارداد با مسجد مشروط بوده است.
وی ادامه داد: در تنظیم این توافقنامه زمان و تورم در نظر گرفته نشده و شرط تکمیل مسجد برای پرداخت آخر غیرمعقول بوده زیرا در زمان ساخت مسجد نیاز به پول و کمک وجود دارد.
حجت‌الاسلام استقامت با کمک به مسجد از ردیف کمک به مراکز فرهنگی و مساجد مخالفت کرد و گفت: این عدد می‌تواند به مراکز فرهنگی، هویتی، ورزشی زیادی در برگزاری مراسم فرهنگی و دینی کمک کرده و باید شهرداری خود این ضرر و زیان تأخیر در پرداخت قسط آخر مسجد را پرداخت کند.
وی در پایان گفت: باید در پرداخت این مبلغ به مسجد تسریع شود تا بخش تخریب‌شده از مسجد هر چه سریع‌تر تکمیل‌شده و در اختیار نمازگزاران قرار گیرد.
انتهای پیام/