شهرداری و پلیس راهبر در ساماندهی ترافیک اهتمام ویژه داشته باشند
شهرداری و پلیس راهبر در ساماندهی ترافیک اهتمام ویژه داشته باشند

محرری با تأکید بر کمک شهرداری قم به پلیس راهبر گفت: باید در امضا تفاهم‌نامه پلیس راهبر در همکاری با شهرداری قم، ساماندهی ترافیک سطح شهر به عنوان یک از مطالبات خاصه مردم مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در زمان بررسی لایحه اخذ مجوز به‌روزرسانی ۳۵ درصدی متمم توافقنامه مسجد امام حسین (ع) با شهرداری قم اظهار داشت: مسجد با توجه به تورم دچار مشکل شده و باید در نظر بگیریم که هیئت‌امنا در این مورد ذی‌نفع نبوده و باید به مسجد کمک کرد.
وی توسعه خیابان را عامل تخریب مسجد اعلام کرد و افزود: برای تکمیل مسجد و پرداخت قسط آخر نیاز است ۸۰۸ میلیون تومان پرداخت شود و این ۳۵ درصد افزایش نیز به سبب عدم پرداخت به‌موقع و تورم در نظر گرفته‌شده است.
عضو شورای اسلامی شهر قم درخواست پرداخت کمک به مسجد را از ردیف کمک به مساجد و مراکز فرهنگی پیشنهاد داد و بیان کرد: باید در نظر بگیریم که این توافقنامه در مورد بخش اعیانی مسجد بوده و در مورد مسجد چون سند به نام شخص است هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
وی در ادامه به تفاهم‌نامه بین شهرداری و پلیس راهبر نیز اشاره کرد و گفت: در اصل تفاهم‌نامه و همکاری طرفین هیچ شکی وجود ندارد زیرا راهبر محدودیت منابع داشته و نیاز به کمک دارد.
محرری به اشکالات شکلی تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه باید اصلاح شود اما باید این همکاری و تعامل دوطرفه تعریف شود و پلیس راهبر نیز تعهداتی را به شهرداری برای ساماندهی ترافیک بدهد.
انتهای پیام/