پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت رئیس شورای شهر قشم
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت رئیس شورای شهر قشم

«حبیبِ قشم» در عمر با برکت خویش توانست با همراه‌ کردن اخلاق و سیاست مسیر تعامل و همدلی برای خدمتگزاری خالصانه به‌ عنوان چهره‌ای مردمی مورد احترام و مقبولیت در نزد همگان‌ باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، در پی درگذشت رییس شورای اسلامی شهر قشم،  شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی، این ضایعه را به خانواده ی آن مرحوم، اعضای شورای شهر و مردم شهیدپرور قشم تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت برادر ایثارگر و پرتلاش در خدمت به مردم، جناب آقای حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای شهر قشم  موجب تأثر و تاسف گردید.

بی تردید تلاش های بی وقفه آن مرحوم در کسوتهای مختلف در اذهان عموم مردم ماندگار خواهد بود، «حبیبِ قشم» در عمر با برکت خویش توانست با همراه‌ کردن اخلاق و سیاست مسیر تعامل و همدلی برای خدمتگزاری خالصانه را به پیش برد که فعالیت شبانه روزی ایشان در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قشم از قله های اوج فعالیت سیاسی اجتماعی آن بزرگمردِ نیک سرشت به‌ عنوان چهره‌ای مورد احترام و مقبولیت در نزد همگان‌ است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم این ضایعه را به خانواده ی معزز ایشان، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و مردم شریف شهرستان قشم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال، علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماید.

روح اله امرالهی

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶