نمایشگاه بین‌المللی قم به یک مقصد گردشگری اقتصادی تبدیل شود
نمایشگاه بین‌المللی قم به یک مقصد گردشگری اقتصادی تبدیل شود

مسگری با تأکید بر تبدیل نمایشگاه بین‌المللی قم به مقصد گردشگری اقتصادی گفت: معرفی جذاب ظرفیت‌های اقتصادی، صنایع و تولیدات استان گام نخست در جذب سرمایه‌گذار بوده که فعال‌شدن نمایشگاه بین‌المللی قم به‌صورت دائم می‌تواند نقش مهمی در این حوزه ایفا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری در دیدار با مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قم، رونق نمایشگاه را روشن‌شدن ویترین اقتصادی شهر دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان فعال‌شدن نمایشگاه بین‌المللی است.

وی معرفی جذاب ظرفیت‌های اقتصادی، صنایع و تولیدات استان را گام نخست در جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: باید نمایشگاه بین‌المللی قم به یکی از جاذبه‌های گردشگری استان تبدیل شده و به‌صورت دائم فعال باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: همچنین رفع مشکلات و معضلات نمایشگاه در دستور کار جدی استان قرار گیرد و به‌عنوان یک اولویت به آن پرداخته شود.

وی در ادامه ایجاد دسترسی مستقل و بهسازی مسیر را لازم خواند و بیان کرد: در حال حاضر برای نمایشگاه باید پارکینگ مناسب و آسفالت و همچنین مسیر اتصال به نمایشگاه تأمین شود و نیاز است تمام دستگاه‌ها وظایف خود را در این بخش انجام دهند.

مسگری در پایان توجه به نمایشگاه بین‌المللی را توجه به اقتصاد مردم دانست و خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم به کمک نمایشگاه بین‌المللی امکان‌پذیر بوده و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهر قم و تولیدات برای صادرات نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/