لزوم ایجاد پیوست رسانه‌ای در حوزه مدیریت شهری
لزوم ایجاد پیوست رسانه‌ای در حوزه مدیریت شهری

ملایی با اشاره به اثرگذاری رسانه ها در تصمیم سازی درست و بستر مناسب جهت انتقال عملکردی به مردم، گفت: رسانه می‌تواند در ایجاد سرمایه اجتماعی و معنوی، یاری گری مدیریت شهری بوده و صداوسیما به عنوان رسانه مردمی و ملی باید خواستگاه این مهم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر مصطفی ملایی در دیدار اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم با دکتر احمد پهلوانیان رئیس صداوسیما قم تصریح کرد: رسانه می‌توان بستر لازم برای برقراری ارتباط بین مردم و مدیران را برای تصمیم‌سازی بر مبنی خواسته مردم را فراهم کند.

وی افزود: البته رسانه نیز می‌تواند با بیان محدودیت‌های دستگاه‌ها در آگاه‌سازی مردم در عدم اجراشدن بعضی از مطالبات کمک بسیاری کرده و این تعامل در مجموع باعث ایجاد اعتماد اجتماعی و آرامش در جامعه می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: صداوسیما می‌تواند نقش رسانه را به‌خوبی ایجاد کرده و این تعامل دوطرفه را برقرار کند.

وی نقش شهر قم در تصمیمات ملی کشور را نیز مطرح کرد و گفت: مدیریت در شهرهایی که مانند شهر قم دارای فرهنگ‌های مختلف بوده و بسیار مشکل و پیچیده است که نیاز به کار کردن بر روی سرمایه اجتماعی و سرمایه معنوی داریم که صداوسیما می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

دکتر ملایی حساسیت‌های روی شهر قم را نیز یادآور شد و گفت: دشمنی بر علیه شهر قم پنهان نیست و لازم است برای خنثی‌کردن توطئه‌ها در تخریب جایگاه قم آگاهانه و در کنار هم حرکت کنیم.

وی افزود: مردم نمی‌دانند چه‌کارهایی در شورا در حال انجام است و این تنش‌ها و اختلاف‌ها برای چه است و تنها تنش‌ها را می‌بینند و نیاز داریم عملکرد شورای شهر منعکس شود و مباحث مورد اختلاف بیان شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم تصریح کرد: همکاری رسانه ها با شورا می‌تواند در پیش برد اهداف عمرانی و فرهنگی شهر بسیار تأثیرگذار باشد.

وی در پایان خواستار اختصاص پیوست رسانه‌ای در همه حوزه‌های شهری شد و بیان کرد: باید پیوست رسانه‌ای برای همه بخش‌های شهری دیده شود و این همکاری دوطرفه با رسانه ها شکل بگیرد.

انتهای پیام/