لزوم همراهی صداوسیما در انعکاس مطالبات مردم و هدایت مدیریت شهری در تصمیم‌سازی درست
لزوم همراهی صداوسیما در انعکاس مطالبات مردم و هدایت مدیریت شهری در تصمیم‌سازی درست

مسگری با تأکید بر توجه به توسعه شهر قم به‌عنوان یک جهان شهر شیعی گفت: شورای اسلامی شهر و صداوسیمای مرکز قم باید در کنار هم و باهدف توسعه شهر قم مشکلات را انعکاس داده و در تصمیم‌سازی درست برای توسعه شهر با هم همکاری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری در دیدار اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم با دکتر احمد پهلوانیان رئیس صداوسیما قم با اشاره به جایگاه خدمت در شهر قم اظهار داشت: امروز مدال خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت (ع) به گردن شما آویزان شده است و امیدواریم در این مجموعه موفق باشید.

وی تنوع و گستردگی حوزه مدیریت شهری را موردتوجه قرارداد و افزود: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر نگاه هم‌افزا به تمام مجموعه شهری دارد و امیدواریم با یک کار تیمی به پیشرفت استان کمک کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: صداوسیما می‌تواند در انعکاس خدماتی که در مدیریت شهری به شهروندان می‌دهد کمک بسیاری کرده و در کنار آن نیز مشکلات و کمبودها را به ما تذکر بدهید تا بتوانیم در کنار هم تصمیم‌سازی خوبی برای شهر قم داشته باشیم.

وی به انتخابات سال آینده شورا نیز اشاره کرد و گفت: صداوسیما می‌تواند با کار کارشناسی قوی و به‌دوراز احساسات در اجرای انتخاباتی تخصصی کمک کنند تا مردم در آرامش و به‌دوراز نگاه‌های سیاسی و توجه به تخصص‌ها تصمیم‌گیری کنند.

مسگری در پایان با اعلام آمادگی مجموعه شورای شهر در کمک به صداوسیما تصریح کرد: باید هدف همه ما توسعه و پیشرفت شهر قم به‌عنوان یک جهان شهر شیعی باشد و در کنار هم در این راه قدم برداریم.

انتهای پیام/