شرایط مطلوب برای ورزش بانوان در شهر قم فراهم شود
شرایط مطلوب برای ورزش بانوان در شهر قم فراهم شود

نیازمند با تأکید بر توسعه ورزش همگانی برای بانوان در بوستان‌ها گفت: باید در کنار توسعه ورزش و حضور مربی تخصصی، زیرساخت‌های لازم را نیز برای حفظ ایمنی و رعایت شان بانوان مذهبی و متدین بانوان قمی فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر راه‌اندازی ورزش همگانی ویژه بانوان اظهار داشت: از دو سال گذشته تمام بوستان‌ها برای برگزاری ورزش همگانی بازدید شده و هر بوستانی که شرایط آن فراهم باشد ورزش بانوان در آن اجرا می‌شود.

وی به تأمین مربی تخصصی تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما حضور مربی تخصصی است تا بانوان آسیبی نبینند و نیاز داریم برای توسعه زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: ما در کمیسیون زنان و خانواده پیگیر اجرای برنامه ورزش همگانی در شرایط مطلوب هستیم و باید وضعیت بانوان شهر قم را که مذهبی و متدین هستند در نظر بگیریم و شرایط را برای این افراد ایجاد کنیم تا در سال‌های آینده آسیب نبینیم.

وی بازدیدهای وزیر ورزش در زمان رئیس‌جمهور شهید را یادآور شد و گفت: کم‌تحرکی یکی از آسیب‌های نسل جوان است که باید برای رفع این معضل باید ورزش را در جامعه توسعه دهیم تا دچار آسیب‌های فضای مجازی نشویم.

انتهای پیام/