اتوبوس‌های زائران خارجی در اطراف قم ساماندهی می‌شود
اتوبوس‌های زائران خارجی در اطراف قم ساماندهی می‌شود

استاندار قم با اشاره به پیش‌بینی ورود ۶۰۰ اتوبوس حامل زائران خارجی در ایام نهم ربیع‌الاول گفت: پیش‌بینی شده است تا این اتوبوس‌ها در پارکینگ‌ها و پارک سوارهای اطراف شهر قم ساماندهی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی گفت: در راستای گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول با محوریت مسجد مقدس جمکران تمام مدیران ارشد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری باشکوه مراسم اهتمام داشته و پیگیر امورات در هر بخش باشند.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس برنامه روز نهم ربیع‌الاول افزود: انعکاس مطلوب برنامه‌های ملی و مذهبی نیازمند توجه ویژه رسانه‌هاست.

استاندار قم از ورود ۶۰۰ اتوبوس زائر به شهر قم خبر داد و تصریح کرد: در راستای اسکان زائران تمهیدات لازم اندیشیده شود و فضاهای ورزشی جهت اسکان زائران آماده سازی شود.

آقامیری خاطرنشان کرد: ورود اتوبوس‌ها به شهر قم در شورای تأمین استان مطرح شد تا از ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر جلوگیری شده و تمام اتوبوس‌ها به پارکینگ‌های مورد نظر هدایت شود.

وی اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران کریمه اهل بیت (س) هماهنگی‌ها لازم با سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم انجام شود تا تعدادی اتوبوس برای جابه‌جایی مسافرین از پارکینگ‌ها به حرم مطهر و داخل شهر پیش بینی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/