لزوم حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در پرداخت هزینه سرویس مدارس
لزوم حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در پرداخت هزینه سرویس مدارس

حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر گفت: باید شهرداری از نخبگان، المپیادی‌ها و ورزشکاران دارای مقام و خانواده‌های دارای فرزند معلول در پرداخت هزینه سرویس مدارس حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعتراض نسبت به افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال جاری اظهار داشت: باید نقش شهرداری در حمایت از خانواده در پرداخت سرویس مدارس باید دیده شود.
وی افزود: اگر تحصیل رایگان است باید سرویس مدرسه نیز به‌صورت رایگان ارائه شود و نقش مدارس در تأمین این خدمت مشخص باشد و شهرداری نقشی فراتر از نرخ‌گذاری سرویس مدارس داشته باشد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم توجه به قانون جوانی جمعیت را لازم خواند و بیان کرد: ما باید از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر حمایت کنیم و این حمایت باید شامل نخبگان، المپیادی‌ها و ورزشکاران دارای مقام نیز باشد.
وی ادامه داد: خانواده‌های دارای فرزند معلول نیز باید از حمایت بیشتری برخوردار بوده و برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دانش آموزان مدارس استثنایی خدمات ویژه تعریف کنیم.
حجت‌الاسلام استقامت خواستار حذف سهم ۲ درصدی سازمان تاکسیرانی از سرویس مدارس شد و خاطرنشان کرد: این لایحه بدون در نظر گرفتن همه این مسائل ناقص بوده و باید تکمیل شود.
وی در پایان گفت: ون‌هایی که هنوز پلاک نشده‌اند برای استفاده از سرویس مدارس استثنایی مورداستفاده قرار بگیرند تا شهرداری نیز بخشی از وظایف اجتماعی خود را ایفا کند.
انتهای پیام/