خودروی موردنیاز سرویس مدارس تأمین شود
خودروی موردنیاز سرویس مدارس تأمین شود

محرری با تأکید بر انجام پیش ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند گفت: با توجه به افزایش تقاضای سرویس مدارس، انتظار آن است شهرداری با افزایش شرکت‌ها و خودروها خدمات لازم را در حوزه سرویس مدارس ارائه دهد تا خانواده ها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انجام پیش ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند اظهار داشت: سامانه از خرداد باز بوده و ثبت‌نام‌ها انجام‌شده است.
وی از افزایش تقاضای دانش آموزان برای استفاده از سرویس مدارس خبر داد و افزود: شهرداری در ثبت‌نام دانش آموزان زحمات زیادی کشیده و امسال با افزایش تقاضا روبه‌رو هستیم.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تأخیر در تصویب نرخ سرویس مدارس خللی در ارائه خدمات ایجاد نخواهد کرد و والدین با پرداخت دو و نیم میلیون تومان ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند.
وی کم بودن شرکت‌های ارائه دهند تضامین قانونی را کم اعلام کرد و گفت: قبلاً مدیریت سرویس مدارس با مدرسه بود و درصورتی‌که مسیری متقاضی به حدنصاب نداشت مسیر را حذف می‌کرد اما در حال حاضر تمام درخواست‌ها در سامانه حذف‌شده و با کمبود خودرو مواجه هستیم.
محرری خطاب به خانواده‌ها تصریح کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و شهرداری با مدیریت و افزایش خودرو و شرکت‌های حمل و نقلی خدمات موردنیاز را ارائه دهد.
انتهای پیام/