انعقاد بیش‌از ۷۸ پیمان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در شش‌ماهه نخست سال جاری
انعقاد بیش‌از ۷۸ پیمان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در شش‌ماهه نخست سال جاری

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم از انعقاد بیش‌از ۷۸ پیمان در حوزه‌های مختلف در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه ۶ شهرداری قم، احمد ترکمن با اعلام این‌که خبر اظهار کرد: در سال جاری تاکنون بیش‌از ۴۵ پیمان در حوزه‌ معاونت زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال منعقد شده‌است .

وی در ادامه گفت: این پیمان‌ها در حوزه‌هایی مانند پیاده‌روسازی ، جدول‌گذاری ، آسفالت و مباحث عمرانی قرار داشته و خوشبختانه با تلاش همکاران خدوم منطقه بیشتر پروژه ها یا به پایان رسیده و یا در مراحل پایانی قرار دارد .

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم اظهار داشت: در حوزه فضای سبز نیز بیش‌از ۳۰ پیمان مختلف منعقد شده که این پیمان‌ها نیز در راستای بهبود و ارتقاء سطح خدمات رسانی در بوستان‌ها ، افزایش ضریب ایمنی عرصه فضای سبز و محیط تفریحی شهروندان و تکمیل و به‌روزرسانی تجهیزات فضای سبز بوستان ها منعقد شده است .

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه طبق پایش‌های انجام‌شده در سیستم کنترل پروژه شهرداری قم ، منطقه شش از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار بوده و سعی بر آن شده ضمن تسریع در انجام پروژه‌ها ، کیفیت و استاندارد مصالح نیز در اجرای این پروژه‌ها مدنظر قرار گرفته باشد .