مادر شهید “غلامعلی ابراهیمی” به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید “غلامعلی ابراهیمی” به فرزند شهیدش پیوست

حاجیه خانم ربابه اسحاقی؛ مادر گرانقدر شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی دار فانی را وداع گفت و مهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حاجیه خانم ربابه اسحاقی، مادر گرانقدر شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی دار فانی را وداع گفت و مهمان فرزند شهیدش شد. 

  مراسم ترحیم این مادر شهید امروز یکشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در مسجد حضرت علی اکبر (مسجد بیدهندیها) واقع در خیابان دورشهر کوچه شماره ۱۸ منعقد و سپس پیکر آن مرحومه به سمت گلزار شهدای علی ابن جعفر تشییع می‌شود.

همچنین مراسم سوم و هفتم (همزمان مردانه و زنانه) روز پنجشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در همان مکان مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید غلامعلی ابراهیمی متولد هفتم تیر سال ۱۳۳۶ در روستای بیدهند قم بود. وی بیش از ۴۵ ماه سابقه حضور در جبهه داشت و در این مدت ۴ بار مجروح شد و سرانجام ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر اثر اصابت ترکش از ناحیه قلب، ریه و شکم در منطقه حلبچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.

سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم ضمن تسلیت درگذشت مادر بزرگوار شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی، پیامی به این شرح صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز شهید والامقام حاج سید غلامعلی ابراهیمی

سلام علیکم

با کمال تاسف و تاثر رحلت غم انگیز بانوی مجاهده و مومن و انقلابی، ام الشهید حاجیه خانم ربابه اسحاقی مادر بزرگوار شهید حاج سید غلامعلی ابراهیمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و شما خانواده گرامی و بستگان معظم ، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض کرده، برای آن فقیده سعیده، حشر با ام الشهداء حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه با عظمت حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/