تقدیر از مدیران ارشد شهرداری قم در برگزاری مراسم اربعین حسینی
تقدیر از مدیران ارشد شهرداری قم در برگزاری مراسم اربعین حسینی

مسئول ستاد اربعین در مراسم تجلیل از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی راهپیمایی جاماندگان اربعین، از مدیران ارشد شهرداری قم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، مراسم تجلیل از خادمان اربعین به همت ستاد مردمی اربعین در امامزاده جمال الدین با حضور دست اندرکاران ستاد مردمی و دیگر خادمان زائران اربعین در قم برگزار شد. 

در این مراسم از مدیران مجموعه‌های مختلف شهرداری قم که در خدمت رسانی به ستاد مردمی اربعین و خدمت به زائران فعال بودند، تجلیل شد.

در این مراسم از حسینی مدیر منطقه دو شهرداری قم، اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری، کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، جوادیان  مدیر عامل سازمان سیما منظر شهری، زندیه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ،موسوی منش  سرپرست سازمان فرهنگی و مسئولین دستگاه‌ های مختلف شهرداری قم تجلیل و از زحمات کلیه عوامل دخیل در برپایی موکب و خدمات رسانی به زائران اربعین در اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر تقدیر شد.

همچنین قربانی کرم مسئول ستاد مردمی اربعین با توجه به حضور زائرین در شهر قم و همکاری شهرداری قم در این زمینه، از ادامه فعالیت و ارائه خدمات رسانی به زائران خبرداد.