پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی کسب مدال طلا توسط ورزشکاران قمی در پارالمپیک پاریس
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی کسب مدال طلا توسط ورزشکاران قمی در پارالمپیک پاریس

کسب مدال ارزشمند طلا و اهتزاز مکرر پرچم و نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس توسط ورزشکاران شایسته قمی، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه، همت والای ورزشکاران غیرتمند و مدیریت هوشمندانه کادر فنی است که بار دیگر پرچم مقدس کشورمان را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز درآورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی کسب مدال طلا توسط ورزشکاران قمی در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

کسب مدال ارزشمند طلا و اهتزاز مکرر پرچم و نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسط ورزشکاران شایسته قمی آقایان حسین گلستانی ملی پوش عضو تیم والیبال نشسته و روح‌الله رستمی ملی پوش تیم پاراوزنه‌‌برداری جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های پارالمپیک پاریس صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

تیم ملی والیبال نشسته بدون باخت قهرمان شد

این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه، همت والای ورزشکاران غیرتمند و مدیریت هوشمندانه کادر فنی است که بار دیگر پرچم مقدس کشورمان را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز درآورد، موفقیت شما عزیزان، تجلی‌گر عزم و اراده‌ای است که هر ناممکنی را ممکن می‌سازد و نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای جوانان این مرز و بوم است.

مراسم اهدای مدال روح اله رستمی بعد از قهرمانی(ویدیو)

شورای اسلامی شهر مقدس قم، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما و تمامی دست‌اندرکاران که در راه اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشته‌اید، قدردانی می‌نماید، امید آن داریم این دستاوردهای ارزشمند، سرآغازی برای موفقیت‌های بیشتر در آینده باشد.

با آرزوی توفیقات روزافزون و سربلندی در تمامی عرصه‌ها

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای اسلامی شهر مقدس قم

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

  • منبع خبر : شورای شهر قم