سانحه هوایی پای امدادگران قم را به شهریار باز کرد
سانحه هوایی پای امدادگران قم را به شهریار باز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام ۳۰ امدادگر و ۴ خودروی خودروی امدادی و تیم آنست هلال احمر قم به محل سقوط هواپیما در حوالی شهریار خبر داد. بیشتر بخوانید؛جان باختن جوان نخبه قمی در سانحه هواپیمایی […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام ۳۰ امدادگر و ۴ خودروی خودروی امدادی و تیم آنست هلال احمر قم به محل سقوط هواپیما در حوالی شهریار خبر داد.

بیشتر بخوانید؛جان باختن جوان نخبه قمی در سانحه هواپیمایی اوکراین

او ادامه داد: در این حادثه و به درخواست سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر، به سرعت تیم‌های عملیاتی به همراه ۴ خودروی امدادی و تیم آنست به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: مرخصی ها کارکنان تا اطلاع ثانوی لغو به همکاران اعزامی به برای پوشش امدادی مراسم دیدار با رهبری نیز اعلام شده در صورت نیاز به تیم های جستجو و نجات برای امدادرسانی به محل ملحق شوند.

 

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی این بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی حامل ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه بوده است و این هواپیما سحرگاه امروز و در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) در یک زمین چمن سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید؛اسامی جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراین منتشر شد