تمدید زمان پیش ثبت‌نام سرویس مدارس در قم
تمدید زمان پیش ثبت‌نام سرویس مدارس در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: سامانه سپند تا ۱۰ شهریور برای ثبت‌نام سرویس مدارس باز بود و هفته آینده نیز برای نام‌نویسی مجدد اولیای دانش آموزان باز خواهد شد.

قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به ثبت نام ۲۵هزار نفر از والدین تاکنون برای سرویس مدارس در سامانه سپند گفت: هزینه سرویس مدارس هنوز تصویب نشده، اما به صورت علی الحساب مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از والدین دریافت شده است.

وی با بیان اینکه پس از قطعی شدن هزینه سرویس مدارس، باقی مبلغ تا بهمن ماه برای پرداخت به والدین اعلام می‌شود، افزود: سامانه سپند تا ۱۰ شهریور برای ثبت نام باز بود و هفته آینده هم برای نام‌نویسی مجدد باز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به مقدمات آماده سازی جذب و تکمیل رانندگان سرویس مدارس، از متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس خواست با حضور در سازمان تاکسیرانی قم واقع در میدان ۷۲ تن ابتدای جاده کوه سفید و یا تماس با شماره تلفن‌های ۳۰۴۴۵۶۷۰ یا ۳۰۴۴۵۶۷۲ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

 طالبی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدارس مشغول به فعالیت بودند، پیش بینی کرد امسال، هزار تا ۱۵۰۰ دستگاه خودرو افزایش یابد.

وی گفت: اولیای محترم در صورت تماس یا دریافت پیامک از سوی شرکت‌ها مبنی بر عقد قرارداد و انجام پیش ثبت نام، حتماً نام شرکت را در سامانه سپند جست‌وجو کرده و فقط با شرکت‌های مجاز به انجام مراحل پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم ادامه داد: پس از انجام پیش ثبت نام که صرفاً با پرداخت مبلغ تعیین شده به‌عنوان پیش پرداخت صورت می‌پذیرد، فرصت کافی برای اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر و طی مراحل قانونی تعیین تعرفه سرویس مدارس وجود خواهد داشت و ارقام نهایی به اطلاع خانواده‌ها می‌رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/