جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی میسر است
جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی میسر است

صابری با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم جمع آوری ریل راه آهن در هسته مرکزی شهر گفت: مسئله جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره راه و شهرسازی حل می‌شود و باید برای برطرف‌کردن نارضایتی مردم از گردوغبار ایجاد شده اقدامی اجرایی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی در دوره مدیریت اخیر اظهار داشت: هم‌افزایی و همکاری این اداره با مدیریت شهری توانسته بسیاری از مشکلات شهر را حل کنند.

وی حجم کاری در حوزه مسکن را در شهر قم قابل‌توجه خواند و افزود: با همکاری این دو نهاد توانستیم چندین پروژه‌ای که دو دهه در شهر قم معطل‌مانده بود را به سرانجام برسانیم و این اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم دو موضوع جمع‌آوری ریل متروکه و میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن را مطرح کرد و گفت: مسئله جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره راه و شهرسازی حل می‌شود و باید برای برطرف‌کردن نارضایتی مردم از گردوغبار ایجاد شده اقدامی اجرایی انجام شود.

وی سپس به مسئله غیبت اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه رسمی اشاره و خاطرنشان کرد: اعتراض این اعضا نسبت به تعطیلی شورا غیرقانونی است؛ زیرا این تعطیلی در سال‌های گذشته نیز اجرا می‌شده است و هیچ‌گاه اعتراضی نسبت به این تعطیلی در سنوات قبل وجود نداشته است.

دکتر صابری تصریح کرد: البته در این مدت تعطیلی بیشتر اعضای شورا در اداره حضور داشتند و بنده شخصاً تمام این دو هفته را به امور مردم و شورا رسیدگی کردم.

وی در پایان تأکید کرد: تمام امورات مربوط به کمیسیون‌ها و لوایح در این مدت رسیدگی شده و تنها جلسه رسمی تشکیل نشده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شورای شهر قم