رهبر انقلاب در جمع مردم قم سخنرانی کردند
رهبر انقلاب در جمع مردم قم سخنرانی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا‏، امروز به‌مناسبت سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۵۶ در جمع هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام‌خمینی (ره) سخنرانی کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: این مراسم چهل سال […]

رهبر انقلاب با مردم قم دیدار کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا‏، امروز به‌مناسبت سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۵۶ در جمع هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام‌خمینی (ره) سخنرانی کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: این مراسم چهل سال است که هر سال با عظمت برگزار می‌شود، مردم سراسر کشور در روز ۱۹دی به مناسبت آن حادثه مهم و تاریخ ساز چشمشان به مردم قم است،

فرمانده معظم کل قوا تصریح کردند: درباره ۱۹ دی، باید فکر کنیم، درس بگیریم اکثر شما آن روز نبودید و آن روز را ندیدید، لکن آن روز خاطره اش زنده است و باید از آن درس بگیریم، گذشته باید همیشه راهنما و چراغ راه آینده باشد.

رهبر انقلاب بیان کردند: قضیه ۱۹ دی این‌طور بود که به خاطر دفاع از مقابل مرجعیت رهبر عظیم شأن و انقلاب که آن زمان در کشور نبودند، مردم قم آمدند برای دفاع از ایشان در قابل نیرو‌های مسلح رژم طاغوت سینه سپر کردند.

در حال تکمیل/