نصب سایبان و سیاه‌پوشانی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم
نصب سایبان و سیاه‌پوشانی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: در راستای تسهیل تردد زائران در میدان آستانه و دسته‌های عزاداری، سایبان‌های میدان آستانه نصب شد.

محمد رمضانی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران شهر کریمه و عزاداران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق سنوات گذشته ایستگاه خدمات رسانی به زائران در محدوده میدان آستانه، بلوار بهار و میدان مطهری مستقر شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم تصریح کرد: در راستای تسهیل تردد زائران در میدان آستانه و دسته‌های عزاداری سایبان‌های میدان آستانه نصب شدند.

رمضانی از نصب پرچم‌های مشکی و مناسبتی در ایام عزاداری خبر داد و عنوان کرد: طرح ویژه سیاه پوشانی اربعین حسینی در سطح منطقه هفت شهرداری قم به ویژه در معابر و شوارع و پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجرا شد.

وی تاکید کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برای استقبال از عزاداران اربعین سالار شهیدان می‌توان به شست‌وشو و نظافت مسیر میدان آستانه و میدان بزرگ امام خمینی (ره) و نظافت و پاکسازی پارکینگ‌های بلوار شهید سلیمانی و پارکینگ شرقی حرم مطهر اشاره کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش تمام نیروهای ستادی و خدماتی منطقه هفت شهرداری قم اضافه کرد: مجوز ایستگاه‌های صلواتی اطراف حرم حضرت معصومه (س) صادر شده تمامی ایستگاه‌ها نظارت می‌شود.

رمضانی گفت: سرویس‌های بهداشتی پیرامون حرم مطهر به ویژه میدان بزرگ امام خمینی (ره) در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مجاوران آماده‌سازی و راه‌اندازی شده است.

  • منبع خبر : شهرنیوز