محبوبیت شهید سلیمانی به دلیل تقوا، انصاف و از خودگذشتگی است
محبوبیت شهید سلیمانی به دلیل تقوا، انصاف و از خودگذشتگی است

عبدالله جلالی صبح امروز در در یک‌صد و بیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: حادثه بسیار تلخ و ناگواری اتفاق افتاد و آمریکای جهانخوار جنایت بزرگی را انجام داد که تاریخ هیچ گاه فراموش نخواهد کرد. رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: حال و […]

عبدالله جلالی صبح امروز در در یک‌صد و بیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: حادثه بسیار تلخ و ناگواری اتفاق افتاد و آمریکای جهانخوار جنایت بزرگی را انجام داد که تاریخ هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: حال و هوای ایران اسلامی و جهان، تحت تاثیر شهادت شهید سلیمانی و یاران‌اش است، در معرفی این شخصیت بزرگ، حرفها گفته و تعابیر متفاوتی به کار گرفته شد ولی آن‌چه مسلم است تاکنون برای معرفی این شخصیت بزرگ کاری نشده است.

جلالی بیان کرد: ما باید بر اساس شناخت دین و تکلیف به بهترین نحو چنین شخصیت بزرگی را معرفی کنیم، شاید این سوال اساسی برای همه ما و دولتمردان و کارگزاران انقلاب مطرح باشد که چرا شهید سلیمانی محبوب قلب‌ها شد و چه رازی در آن نهفته بود.

وی تصریح کرد:می‌توان ادبیات و اصلاحاتی را به کار برد و قطعا هر چیزی گفته شود، برازنده ایشان از تقوا و مردم‌داری و ساده زیستی است اما باید گفت که شهید سلمیانی در حوزه سیاست بزرگ نشد؛ بلکه محبوبیت او به دلیل تقوا، انصاف و از خودگذشتگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: خداوند، انسان را در سایه رفتار و اعمال‌اش بزرگ می‌کند و اگر خداوند بخواهند کسی را عزیز کند این گونه است، این حادثه بزرگ، جهان را متحیر کرد و از همه مهم‌تر شهادت ایشان، آثار و برکات زیادی به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال چنین وحدت و همصدایی بین آحاد ملت سراغ نداشتیم و چنین تجمعات گسترده‌ای در استقبال از پیکر پاک شهید سلیمانی، کم نظیر است، حتی در روستاها مراسم عظیمی برگزار می‌شود و این ها نشان از وحدت ملت ایران است.

جلالی گفت: در قم نیز چنین شور و غوغایی برای تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی برپاست، تاریخ این وقایع را ثبت می کند و خوشا به حال شهید سلیمانی و یارانش و بد به حال ما اگر بستری فراهم است تا اثرگذار باشیم اما از آن غفلت کنیم.

وی افزود: شهادت شهید سلیمانی باید برای همه ما درسی بزرگ باشد تا بتوانیم در مسیر خدمت‌گذاری آن چه در توان است را با اخلاص انجام دهیم و به خدمت بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: امریکا فکر می کند که جسم سلیمانی و یارانش را از ما گرفت، اما با روح بزرگ او چه می کنند، چرا که روح سلیمانی، اثرگذار شد و او برازنده نام پهلوان پهلوانان است و همه خوبی‌ها را در خود جمع دارد.

وی بیان کرد: آنچه که در این شرایط مردم ما را تسکین می‌دهد، بیان ارزشمند رهبری است که به تبع آن همه مردم هم صدا آن را مطالبه می‌کنند که باید انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا و اسرائیل گرفت تا درسی برای جنایتکاران و تروریست‌های جهانی باشد، تردیدی نیست خون شهید سلیمانی اثرات خود را دارد و گریبان‌گیر جنایت کاران جهانی خواهد شد.