قم آماده برگزاری مراسم میزبانی از سردار دل ها
قم آماده برگزاری مراسم میزبانی از سردار دل ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، یادآورشد: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، یادآورشد: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه این مراسم را فراهم کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از زائرین از شهر‌های دیگر برای شرکت در این مراسم وارد قم شوند،یادآورشد: در این فرصت کم دو ساعته هم به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا همه بتوانند در مسیر حرکت کرده و از مراسم استفاده کنند.

قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم در ادامه یکی دیگر از محدودیت‌های تردد را شامل ۵۵ متری عمار یاسر، ابتدای تونل غدیر به سمت حرم مطهر و همچنین از بالای تونل نیز از تقاطع عمار یاسر، خیابان انقلاب به سمت تقاطع مجتمع ناشران دانست.

قیصری تصریح کرد: از تقاطع حجتیه به سمت چهار راه شهدا، میدان روح الله، تقاطع ناشران و بالعکس، از تقاطع سجادیه به سمت میدان معلم نیز محدودیت اعمال شده است.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه این اعمال محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، از همه شهروندان، زائران، مجاوران و ارادتمندان به آن شهید بزرگوار خواست، همچون گذشته برای تسهیل در عبور و مرور و کنترل ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم آماده برقراری ایمنی مراسم تشییع پیکر سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در قم است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در تمامی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و ورودی خروجی‌های شهر قم جهت برقراری ایمنی مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان خودرو‌های عملیاتی و اکیپ‌های موتوری مستقر می‌کند، افزود: با توجه به خیل عظیم زائرین که در این مراسم شرکت می‌کنند تعداد زیادی از ناوگان در محدوده مراسم مستقر خواهند بود تا ایمنی تامین شود.