بسیاری از مسائل مربوط به اعتیاد در خانواده‌ها ناشناخته است
بسیاری از مسائل مربوط به اعتیاد در خانواده‌ها ناشناخته است

نیازمند با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل مربوط به اعتیاد در خانواده‌ها ناشناخته است، گفت: درصورتی‌که خیرین برای ساخت یک ساختمان مستقل پیشگام شوند شهرداری نیز در تأمین زمین ورود کرده و در درمان معتادان مشارکت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت آموزش در کنترل آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مسائل مربوط به اعتیاد در خانواده‌ها ناشناخته است.
وی به وظیفه مدیریت شهری در کنترل آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در مدارس باید آموزش و اطلاع‌رسانی انجام شود و دوره‌های ویژه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهر قم ازنظر تعداد و شرایط معتادان وضعیت خوبی نسبت به شهرهای دیگر دارد اما نیاز به حمایت بیشتری وجود دارد.
وی خواستار تأسیس مرکز ترک اعتیاد اختیاری ویژه زنان شد و گفت: متأسفانه شهر قم مرکز ترک اعتیاد اختیاری ویژه زنان ندارد و این در شرایطی است که شهر قم به خاطر فرهنگ مذهبی و شناخت مردم نسبت به هم به این مرکز نیاز دارد.
نیازمند در ادامه به نیاز شهر به ساختمانی مستقل جهت برگزاری جلسات ام ای نیز اشاره و بیان کرد: متأسفانه ساختمانی مستقل برای برگزاری جلسات ام ای در قم نیست و در حال حاضر این جلسات در کنار ساختمان مرکز ترک اعتیاد برگزار می‌شود که خود همین هم‌جواری آسیب‌زا است.
وی در پایان گفت: درصورتی‌که خیرین برای ساخت یک ساختمان مستقل پیشگام شوند شهرداری نیز در تأمین زمین ورود کرده و در درمان معتادان مشارکت کند.
انتهای پیام/