لزوم اختصاص ردیف بودجه مشخص در شهرداری قم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
لزوم اختصاص ردیف بودجه مشخص در شهرداری قم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مسگری با تأکید بر اختصاص ردیف بودجه‌ای مشخص برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: شورای شهر قم برای کمک در این زمینه آمادگی کامل دارد و لازم است برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد، در سال آینده ردیف مشخصی در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم توجه به آسیب‌های اجتماعی را دغدغه مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: اختصاص ۱۰ درصد از بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی پیشنهاد خوب و کریمانه‌ای است.
وی خواستار انجام کارهای زیربنایی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد در جامعه شد و افزود: باید برای حفظ شهر از اعتیاد در بودجه شهرداری به‌خصوص برای سال آینده ردیف مشخصی در نظر بگیریم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت‌های خیرین با برنامه‌ریزی بیشتری در این حوزه استفاده کرده و شهرداری نیز به کمک بیاید، شورای شهر قم نیز آماده همکاری در این بخش است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه‌گذاری در بخش املاک اشاره کرد و گفت: باوجود وصول بدهی شهرداری از دولت بانک املاک شهرداری قم تقویت نشده و می‌توانیم مازاد بودجه سال گذشته را در بخش املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنیم تا بنیه شهر تقویت شود.
انتهای پیام/