منافع شهرداری قم در افزایش سرمایه بانک شهر باید شفاف گردد
منافع شهرداری قم در افزایش سرمایه بانک شهر باید شفاف گردد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با اشاره به لزوم شفاف سازی منافع شهرداری قم در افزایش سرمایه بانک شهر گفت: شبهات منافع شهر قم در سهامداری بانک شهر زیاد بوده و باید تمام درآمدهای و امتیازهای شهر قم نسبت به این افزایش سرمایه ارائه شده توسط شهرداری مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، خواستار تعیین تکلیف ۱۷۰۰ میلیارد تومان مازاد بودجه سال گذشته شد و اظهار داشت: باید به مازاد بودجه سال گذشته رسیدگی شده و شهرداری برای آن طرح بیاورد.
وی بر شفاف‌سازی منافع شهر در بانک شهر نیز اصرار کرد و افزود: شبهات منافع شهر در بانک شهر زیاد بوده و باید تمام درآمدهای و امتیازهای شهر قم نسبت به این افزایش سرمایه مشخص شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: وقتی شهرداری قم در بانک شهر سرمایه‌گذار است باید تسهیلات دریافت کند تا شهر منتفع شود.
وی در پایان تأکید کرد: مازاد بودجه سال گذشته شهرداری نیز باید بخشی از آن در حوزه‌ای که منافع شهر تأمین می‌شود سرمایه‌گذاری شود.
انتهای پیام/