شهرداری در کنترل آسیب‌های اجتماعی در شهر قم ورود کند
شهرداری در کنترل آسیب‌های اجتماعی در شهر قم ورود کند

سعادتمند با اشاره به اقدامات شهرداری قم در خصوص کنترل آسیب‌های اجتماعی گفت: شهرداری قم می‌تواند از طریق سازمان فرهنگی اجتماعی به کنترل آسیب‌های اجتماعی به‌صورت جدی و قانونمند ورود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم توجه به مسائل و آسیب‌های اجتماعی را لازم خواند و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در کمیسیون‌های تخصص خود به‌خصوص کمیسیون زنان و خانواده به این مقوله به‌صورت جدی پرداخته است.
وی خواستار حمایت شهرداری در کنترل آسیب‌های اجتماعی شد و افزود: اعتیاد مادر آسیب‌های اجتماعی در جهان بوده و باید شهرداری در کنترل و کاهش اعتیاد به مرکز مرتبط کمک و حمایت کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ساخت بوستان و مراکز ورزشی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است اما نیاز داریم مدیریت شهری و شهرداری بخشی از کمک خود را به‌صورت مستقیم اجرایی کند.
وی خواستار ورود همه سازمان‌های دولتی و خصوصی به موضوع کنترل آسیب‌های اجتماعی شد و گفت: شهرداری قم می‌تواند از طریق سازمان فرهنگی اجتماعی به این مبحث به‌صورت جدی و قانونمند ورود کند.
انتهای پیام/